marți, 22 martie 2011

Marina Voica - Si afara ploua, ploua

5 comentarii:

  1. Va mai amintiti voi ,gara noastra de la
    Breaza era ora 13 -14 si era cald,afara


    si eu A ndre-primero ma simteam bine pentru ca era noi trei ,iar cind am intrat in breaza

    fugise toti locuitirii din calea noastra


    si afara era soare soare iar acum totul este intunecat si sufletul meu
    un cimp ars ars ars si fum si fum si A si M nu mai vin nu mai vin , mai rar cite o tuica , ori o palinca
    AAAAddiiiooooooo'''''''

    RăspundețiȘtergere
  2. si ce daca ploua afara important ca ,,In garsoniera ,,noastra nu ploua,,,Da ploua cate odata cu coniac ,,bere ,,vin ,,Vin sa mi-aduca pelin,, sa ma otavesc cu vin si si cu ceai de matraguna/...numai tu sa-mi canti in struna pan ,,la rasarit de luna

    RăspundețiȘtergere
  3. AZI>>>???AUGUST>>>SA VA TRAZNEASCA DUMNEZEUL VOSTRU

    RăspundețiȘtergere
  4. este,,aceia a draculu careia,,,i fu teama de popa ardeleann,,,zaludo nu sscapi

    RăspundețiȘtergere