miercuri, 16 martie 2011

DALIDA - Darla dirladada

Un comentariu:

  1. aaaaaaaaaaaaah ,,Doamne e atit [a] de frumoasa
    De poti sa -i bei apa din pumni
    I-as da ,salariu; si pensia toata

    Numai sa pot sa o .....mingii
    odata

    Te rog doamne nu=mi face o farsa



    Atit [a]iti spun

    Te rog doamne ma lasa, ma lasa

    Trecut-am de o virsta

    Ma sbat si ma inec in viata lacustra

    Ori doamne sunt prost ,ori nebun
    eu stiu ca Dalida e moarta
    stiu bine ca voi aveasi eu aceias ,soarta

    Eu stiu ca sa sinucis

    Desigur a ei soarta <doar Tu i-ai scris


    Eu nu , pardon stai cuminte prea sinte
    Eu mai inca destule de spus

    Adu-o Doamne la mine in castel
    Sa -o mai iubeasca si mosu odata ,nitel

    Si s-o iubesc incet pe indelete
    Cum am iubit alta data .... si alte fete?????
    Ce te amessteci Tu Doamne in casele noastre
    Ori poate crezi ca , nio ne bagam in vietile VOATRE

    Traieste -ti TU viata acolo sus printre astrii
    Lasa-mi doar mie acei ochi albastri


    Sa-i iubesc sa-i sarut,
    opi fa cu mine ce-ai vrut la inceput



    andreutu cel rau, ori cel groaznic

    RăspundețiȘtergere