marți, 22 martie 2011

andre-primero:

andre-primero:

4 comentarii:

  1. BALADA BATINULUI

    Mai ieri batrine erai brav..
    Azi te tirasti, ca o sopirla
    Ce grea e meseria de bolnav
    Si cit de greu viata atirna
    Te credeai mare te credeai smeu
    N-ai respectat ,,viata mereu
    Acum ,degeaba te mai plingi
    Ca n-ai putere.si ai ajungi

    sa mergi pe brinci
    Te inghesuie,,doctoritele in spitale
    Cind tu te credeai mare si tare
    SA simti si tu cum e sa ajungi
    Acolo in stomac. sa nu mai plingi
    Acum ai si tu un pic rabdare
    Ca ti-am veni si noi de hac
    A venit si rindul tau batrine
    Pe foc nu mai poti sa pui birne
    Am suportat,ce mi-au facut,doctoritele n stomac
    S -au razbunat pe anii tineretii mele
    Cindva faceam si eu la fel cu ele
    Doamne,,ce grea e meseria de bolnav
    Sa astepti,,,si nimeni sa nu-ti calce n prag
    Iti vine sa tearunci in sus
    Sa zica lumea ,, ca sa dus
    ANDRE-GAGNON,,CEL BATRIN BUCURESTI 30 OCTOMBRIE 2010

    RăspundețiȘtergere
  2. ADIO DOAMNA<<<
    Te privesc, de-o viata dornic
    Dar nu sunt asa statornic
    In gind numele iti murmur
    Nu vreau ,,viata sa ti-o tulbur
    Te-as iubi daca as putea
    Ma gindesc la virsta mea
    Teama mi-e sa ma inplic
    Fiind-ca totul mi-e potrivnic

    Timpul in loc n-a vrut sa stea
    Vremea este tot mai rea
    Te iubesc,, si mi-e teama de penibil
    Ca nu pot sa fiu credibil
    Desi parul mi-a albit...si am mai chelt un pic
    Tot te-as duce in Golful FINIC
    Sa te mai iubesc un pic
    Dara totul mi-e potivnic

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NEPRIHANITA 4 ianuarie 2000

      Ca o mai iubesc,
      Ca imi lipseste
      Ca poate Dumnezeu ma pedepseste
      Nu pot sa stiu

      Dar stiu ca totul e pustiu
      Cind vin acasa mai tirziu

      Ma astepta adesea in prag
      Iar alteori ma petrecea cu drag
      Ma tot privea cu ochii algastrii
      Mai lucitori ca mii de astrii
      SI alteori privea cu ochii cenusii
      Stia ca aveam O viata ca si fustagii
      Ma si iubea ma si ura,cu ochii fumurii
      Ce deveneau o clipa nostalgii
      Asta o stiu
      Azi stiu ca Dumnezeu ma pedepseste
      Un act de drept indeplineste

      CELEI PE CARE AM IUBITO SI RAU IMI PARE
      CINE STIE O CUNOASTE

      Ștergere
  3. N-AM INVATAT SA FIU BATRIN
    N-am invatat sa fiu batrin
    Desi ma misc incet pe drum
    Nu pot sa dorm o noapte intreaga
    Toata fiinta mi-e beteaga
    Nici simturile ,nu-mi mai sunt la fel
    Nu-mi simt nici banii in portofel
    Nici tineretea nu pot sa o mai simt
    Desi o viata m-am crezut un print
    N-am invatat sa fiu batrin
    Am inima ca si un tirn
    Se matura cu ea pe drum
    Puterea mi-sa prefacut in scrum
    Escaladam un munte ca si o caprioara
    Acum si vale o cobar ca MITA chioara
    Mi-e dor de-o seara.mi-e dor de un bairam
    La CRUCE sus pe Caraiman
    n-am invatat sa fiu batrin
    Cuprinsa mi-e inima de jale
    Ma duc femeiele de nas
    Ca si pe ursul de zabale
    Nu pot in mina roca s-o sfarim
    Ma deplasez cu greu pe drum
    Eram frumos si subtirel cu mustacioara
    Si cind priveam mai languros o domnisoara
    Trei zile intr-un suspin zacea
    Si nici batrina ,doftoroaie
    Nimic nu pricepea
    Chemau si popii sa-i citeasca
    Si fata incet se ofilea
    Dadea si ochii peste cap...
    Apoi murea... ANDREUTU CEL FRUMOS A FOST

    RăspundețiȘtergere